×

success

No Sass files were modified. Time elapsed 0.0004 seconds

| Teslin | Blog

Meer in de etalage

Wat voor ons als vanzelfsprekend is, is dat niet voor anderen. We zijn onze visie altijd trouw gebleven en daar zijn we trots op. Deze visie laat zich samenvatten in twee woorden: goede investeringen. Met een vernieuwde huisstijl en een vernieuwde website zetten we dit fundament, onze trots, wat meer in de etalage.

Fatsoenlijk zakendoen

Natuurlijk zijn het realiseren van een goed rendement en een goede waardeontwikkeling ook bij ons primaire doelstellingen. Dat spreekt vanzelf. We vinden wat er bóven de streep staat minstens zo belangrijk. Daarom investeren we alleen in bedrijven die wij goed kennen en begrijpen. Bedrijven met een heldere visie en een doordachte strategie voor de langere termijn. Bedrijven die fatsoenlijk zakendoen hoog in het vaandel hebben staan.

Betrokken mede-eigenaar

Wij spreken dan ook altijd over investeren. Dat is iets anders dan beleggen, laat staan speculeren. We zien bedrijven en klanten niet als handelswaar. We verbinden ons voor de langere termijn als betrokken mede-eigenaar. Die aandeelhoudersrol nemen we zeer serieus, onder andere door het bestuur van de bedrijven waarin we participeren scherp te houden. Op een inhoudelijke en constructieve manier.

Open communiceren

Het aloude PR-adagium luidt be good and tell it. Dat krijgt een mooie dubbele lading met onze logo-toevoeging goede investeringen. Be good wil zeggen dat je luistert en je netjes gedraagt. Tell it betekent dat je open communiceert over wat je doet. Dat doen we graag.

Frederik van Beuningen

Terug naar boven